kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Nittiosexorna ser ljuset

Publicerad 2017-01-13 14:25:59 i Allmänt,

Okej, alla födda år -96 ska inte dö nu även om det lät så. Det är nämligen så att spontan som jag är (när det kommer till sådant som man kan göra hemifrån) så hakade jag genast på när jag såg att Daniela sökte bloggkompisar för ett nytt bloggprojekt. Jag tyckte att det lät väldigt roligt och jag känner att jag har bloggat så länge att jag behöver lite ny inspiration och förändring. Så jag hakade på idén och det gjorde även Sanna. Så nu de senaste dagarna så har vi startat upp en gemensam blogg som går under namnet Nittiosexorna
 
Vi kommer att blogga om vår vardag, böcker, film, äventyr och en massa annat så det kommer absolut att finnas något för alla. Jag tycker att det ska bli spännande att ha en gemensam blogg med två personer som jag aldrig har träffat livs levande förr. Vi verkar ha ganska samma intressen, men vi är nog väldigt olika bloggare så jag tror att vi kommer att komplettera varandra väldigt bra. Dessutom är vi alla födda år 1996 ifall ni hade missat det. Det ska bli spännande att se vart det här för oss! Var så god att följa våra liv på nittiosexorna.ratata.fi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela