kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Tacos i förklädnad

Publicerad 2016-09-26 20:12:22 i Allmänt,

Let's face it, ibland vill man bara ha något tacokryddat. Det spelar ingen roll om det är tortillas, tacos eller något annan halvtaskig variant av mexikansk mat, bara det är tacolryddat. Så idag slängde jag ihop lite tortillas. I ett försök att vara nyttig och få maten att räcka hela veckan så blandade jag ut min nötfärs med röda linser, och det blev förvånandsvärt bra! Det blev kanske en aning torrare än vad jag förväntade mig, men smaken var det inget fel på. Och ingen blir väl på sämre humör av att starta veckan med tortillas?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela