kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

En sån dag

Publicerad 2016-09-29 15:26:38 i Allmänt,

Alltså hörni jag vet inte hur jag har orkat idag. Det enda jag har fått i mig idag är en riskaka och några chokladbitar och då har jag varit i Campus sedan 08.30 till någon gång över fem. Vi har bland annat diskuterat teorier, suttit i tre timmar och skrivit en uppgift som ska in idag och lärt oss om hur man kontaktar socialen. Energin var kanske lite låg när jag och Bella skulle skriva vår uppsats, men så länge det finns choklad, youtube och skratt så går allt bra. Det är tur att man i alla fall kan skämta när koncentrationen flyger iväg lika lätt som popcornen äts upp innan filmen börjar. Men vi blev klara! trots några mental breakdowns, sångstunder och dålig humor. Här ska firas med att äta mat. Jag har saknat mat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela