kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Efterlängtade sovmorgon

Publicerad 2016-09-28 10:52:49 i Allmänt,

För första gången denna termin har jag en ordentlig sovmorgon! Med ordentlig sovmorgon menar jag att jag börjar först 13.45. Det, kära människor, är ordentlig sovmorgon. Jag hade glömt hur skönt det är att få vakna av mig själv, göra frukost i lugn och ro och hinna kolla några avsnitt Modern Family utan att stressa. Senare idag har jag bara en gitarrlektion och en lektion i hur man hanterar en handdocka. Så kan det vara när man är blivande dagistant. Nu ska jag försöka göra något vettigt, men det lutar åt att jag tar en tupplur nu när jag har varit duktig och stigit upp. 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie Karlsson

Publicerad 2016-09-28 13:32:06

Åh vilken härlig morgon! Jag har sovmorgon måndag-tisdag, så idag var första dagen utan sovmorgon!

Svar: Ja det var det, äsch vad synd, du får kämpa på till nästa vecka! :)
Cajsa Sundqvist

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2016-09-28 15:24:16

vilken härlig morgon, älskar modern family!! :)

Svar: Ja, visst är det en bra serie!? perfekt för sovmorgnar :)
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela