kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Årets bästa premiär

Publicerad 2016-09-28 22:27:00 i Allmänt,

Ni som inte är flitiga TV-tittare så vet kanske inte vad ni har missat ikväll. Jag och Nina har taggat inför kvällens premiär hela veckan. Det var nämligen dags för säsongsstarten av Bonde söker fru! Kalla det medelåldersprogram, kalla oss töntar, det är ändå höstens ultimata mysprogram och jag älskar det oavsett. Så vi laddade upp med diverse godsaker och inväntade ivrigt höstens mest efterlängtade program. Det verkar vara ganska spännande bönder i år, även om vi inte riktigt förstod varför de väljer att följa vissa bönder medan vissa mer intressantare får klara sig själva. Men man kan inte få allt. Plus att en bonde hade söta grisar så det är lugnt. Sedan fick vi panik när vi kom på att vi kommer att missa nästa veckas avsnitt när vi är på höstens första sitz. Tror ni att man får straff om man ser på Bonde söker fru under en sitz?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela