kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Äntligen hemma

Publicerad 2016-09-23 20:20:20 i Allmänt,

Efter en dag som har känts extremt långt är jag nu äntligen hemhemma i Korsholm. Tro mig, när man har haft föreläsningar från 08.30 om allt från sinnen till silkespapper så börjar man vara lite slut. Men lite roligheter har jag hunnit med, till exempel tuplaätning och lite spännande filmningar *hinthint*. Men nu var det bara så skönt att komma hem, bli serverad musslor och få mysa med min saknade kisse. Så trots att jag säkert kommer att somna innan idol är slut så känns det ändå som en himla bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela