kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Sushimåndag

Publicerad 2016-10-17 22:46:20 i Allmänt,

Efter att ha suttit instängd hela dagen med en inlämningsuppgift (och nyheter24:as negativa kommentarer som tycktes nå mig vad jag än gjorde för att låta bli att titta, men det var ganska underhållande) så var det otroligt skönt att bli utsläppt och åka till stan på sushi med Lotta och Fanny. Vi träffades på vårt favvoställe Magokoro och åt sushi tills vi nästan sprack, hur kommer det sig att fast man försöker variera vilka bitar man beställer så kommer det alltid in samma bitar på tallriken? Kostigt. Dessutom ventlierade vi om vad som händer i våra liv, taggade höstlov och skrattade. Så det var en väldigt välbehövlig paus från allt. Man blir verkligen på bra humör efter att ha spenderat lite tid med dessa vänner! plus när man har fått lite mat i sig såklart då...
 

Kommentarer

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2016-10-18 12:54:12

härliga bilder

Svar: Tack! :)
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela