kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Söndagskisse

Publicerad 2016-10-02 22:13:06 i Allmänt,

Efter lite pendlande sitter jag nu hemma i Jakobstad. Varför ska bussen alltid vara så full när jag ska åka med den? Borde det inte vara varje folkskygg Finländares rätt att få ha ett säte för sig själv? Nå nu är jag framme i alla fall. Innan jag for hann jag faktiskt spendera lite kvalitetstid med min saknade kisse. Vi sprang ute i finvädret och och jag försökte fånga honom på bild (som vanligt). Ja, eller först hann han tigga godis av hela världen och jama sönder mig när han klagade på att han inte fick gå ut. Men det var det värt för jag fick himla söta bilder på min bäbis! (jag vet jag överskrider min crazy cat lady nivå lite för varje kattinlägg, men vet ni vad? I don't care). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela