kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Så mycket skoj!

Publicerad 2016-10-19 22:42:04 i Allmänt,

Här kommer alla känslorna på en och samma gång! Ja varför är det alltid så att först händer ingenting, sedan händer allt på en gång? I och för sig har jag ingenting emot att mycket händer nu eftersom att det är himla roliga saker jag får göra. Cirka tjugo minuter efter min intervju med Expressen (se föregående inlägg) så blev jag uppringd av Folkhälsan och de hade helt underbara nyheter. Jag är nämligen en av Luciakandidaterna i Finlands Lucia 2016!

Det här är en sak som jag alltid har drömt om att göra och i år får jag äntligen chansen! Det är ju en fantastisk ära att få vara Luciakandidat och jag är verkligen så glad just nu! Ja jag har mycket på mitt schema, men tänk vilken rolig höst det kommer att bli!

Kommentarer

Postat av: janne

Publicerad 2016-10-21 03:05:51

jag struntar i läggning - men jag bryr mej om känsla och hur den uttrycks är inte det viktiga - bara de som är delaktiga mår bra av det som är där.

jag önskar dej gröna ängar

Postat av: Liv

Publicerad 2016-10-21 18:46:40

Grattis! Och starkt av dig att berätta i Expressen :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-27 13:22:02

Grattis! :D Gud vad kul!

Du är möjligtvis inte intresserad av en ny bloggdesign eller hemsida? Tänkte om du kanske vill utvecklas ännu mer inom bloggandet och skapa en egen hemsida på en egen server. Bara ett tips :) I sådana fall känner jag en tjej som gjorde min som jag verkligen kan rekommendera, tror att hennes mail är [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela