kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Nu hittar ni mig på Expressen

Publicerad 2016-10-19 21:18:21 i Allmänt,

Idag satt jag i bilen när jag mitt i allt fick mejl av en reporter på Expressen. Mitt blogginlägg har nu spridit sig så pass mycket att de kände att de ville ringa upp mig och utföra en intervju. Väldigt chockad, men också taggad så tackade jag ja och blev efter en stund uppringd. Vi pratade om min sexuella läggning, mitt blogginlägg och lite annat i stil med det. Alltså sådant här händer väl ändå inte varje dag? Där ser man vad man kan göra genom att sitta hemma och skriva. Jag är lite i chock, men tackar för alla fina kommentarer! Här hittar ni länken: Expressen 
 

Kommentarer

Postat av: sanna hyvärinen

Publicerad 2016-10-20 09:33:16

Vilken höstig outfit! :)

Svar: Tack! :)
Cajsa Sundqvist

Postat av: demi__mode

Publicerad 2016-10-20 16:28:40

Vill bara säga tack till dig för att du hjälper att lyfta att det finns så många fler typer av människor än bara det som är standard idag, så många som har svårt att förstå att alla inte delar samma behov eller utifrån samma förutsättningar. Som vill fixa en, blir förolämpade eller "du har bara inte träffat den rätte (mig) än höhöhö".. Jag vet mycket väl vem jag är och vad jag behöver och är trött på andra som måste ifrågasätta det... kärlek till dig 😊😊

Svar: Tusen tack! Ja jag hatar när min sexuella läggning blir behandlad som en "diagnos" som måste åtgärdas. Därför vill jag uppmärksamma detta :)
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela