kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

I dagens Vasablad...

Publicerad 2016-10-09 20:27:39 i Allmänt,

Alltså nu har jag väl ändå nått toppen. Jag är på bild på samma uppslag som KAJ! Det är så man vet att man har lyckets i livet. Nej skämt åsido, jag och mamma blev ju intervjuade på KAJs skivsläpp igår och i dagets Vasablad kan ni läsa vad vi tycker om humorgruppen. Vet inte varför, men jag har ju hamnat i två random tidningsartiklar på några veckor. Tydligen så löns det att gå utomhus ibland. Särskilt när man får tala om sina idoler. 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta Forsberg

Publicerad 2016-10-09 21:07:30

#goals #dröömin 👌😎

Svar: Absolut xD
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela