kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Flyr till stan

Publicerad 2016-10-18 21:38:34 i Allmänt,

Eftersom att jag visste att jag skulle sitta med skolarbeten hela dagen och att jag blir tokig om jag inte har någonting annat alls inplanerat så blev det en sväng till stan idag också. Alltså om jag har en hel dag bara tillägnad skolarbeten så får jag absolut ingenting gjort. Förutom att jag nog är Instagrams flitigaste användare. Så därför behövde jag en paus.
 
Denna gång drog jag med med brorsan. Alltså att han börjar bli så stor att han har börjat kritisera min bilkörning (som ifall ni undrar är helt felfri och fantastisk)! Han ska bara vänta tills han börjar köra bil. Jag ska bli den värsta baksäteschauffören någonsin. I alla fall, ingen av oss tycker om att shoppa (eller jag tycker inte om att allt är så dyrt, men annars är det kul att shoppa), men vi båda behövde nya byxor så vi tänkte passa på nu när vi båda är lediga. Dessutom så slapp vi ju laga mat hehe. Vi hittade i alla fall det vi skulle ha och så hann vi gå i lite butiker till innan vi dog av hunger och for efter en pizza och for hem och parkerade oss i soffan med Netflix och Pizza. Så jag fick en efterlängtad paus från mina uppsatser. Plus ett par byxor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela