kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

20-års kalas

Publicerad 2016-10-15 23:50:08 i Allmänt,

Kom just hem från en helfestlig kväll hos Lotta. Hon fyller ju 20 om några veckor och eftersom att några i gänget var hemma i helgen så bestämde vi oss för att fira lite i förskott. Vi var på presentjakt tidigare idag och som tur var så fick vi tag i det hon ville ja, en utbäddningsbar madrass! Det var ju mest en investering för vår egen del eftersom att senast jag sov över hos henne så fick jag sova på yogamattan. Men inte längre!
 
Det var en jättemysig kväll och vi hade ju inte sett varandra på länge så det var så kul att träffas. Det blev allt från nostlagisånger till för mycket snacksätning, precis som det ska vara. Och massor av skratt såklart. Man har nog aldrig tråkigt med er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: josephine Asplund

Publicerad 2016-10-16 09:57:24

Hoppas du haft en bra helg! Händer något spännande i veckan? Kram<3

Svar: Detsamma! Ja lite spännande äventyr ska jag nog på, men det kommer det mer om sedan ;)
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela