kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Cajsas konstiga drömmar del 2

Publicerad 2015-11-25 16:28:53 i Allmänt,

Tänkte att ni än en gång ska få ta del av mina fantastiskt konstiga drömmar. Den här drömmen inträffade för några veckor sedan och jag förstår fortfarande inte grejen med den. "Drömtolkare sökes"
 
Jag befinner mig i en skyskrapa. Den är extreeeemt hög, ser modern ut har mycket glasväggar med mera. Någon har kommit på den extremt smarta idén att uppfinna en ny extremsport i samband med skyskrapan, så på taket har någon spänt fast två stolpar som går vågrätt ut från skyskrapan med burar hängande under sig. Burarna rymmer ganska många människor och det är då tänkt att en massa människor ska gå in i burarna och stå där tills någon trycker på en knapp som gör att burarna faller rakt ner i luften. Det finns bara enkla staket att hålla i sig, men här kommer det extrema i extremsporten: Vissa av staketen kommer att lossna medan buren faller, vilket gör att vissa människor faller mot en säker död. Jag springer som en galning för att försöka hitta en avstängningsknapp medan fler människor går in i burarna. Drömmen slutar med att en hel hop dagisbarn går in i burarna. Liksom vad händer i min hjärna medan jag sover? Borde jag spärras in någonstans eller är det helt enkelt normalt att drömma om skyskrapor som mördar folk?
*please adore my paint-skills*

Kommentarer

Postat av: Nette :)

Publicerad 2015-11-25 17:35:05

Äääääälskar dina paint- skills, å du e int crazy, din hjärna bearbetar bara dina tankar 😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela