kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Chocolate chip cookies!

Publicerad 2015-02-27 18:03:46 i Allmänt,

Efter att ha försökt läsa i bibban i två timmar insåg jag att det inte gick att studera. Satt mest och stirrade ut genom fönstret. Så jag gav upp och gick hem och var i alla fall lite duktig. Om man räknar att baka cookies som att vara duktig. Vilket jag gör.
Körde på amerikanskt tema och bakade chocolate chip cookies. Jag säger bra: godaste degen någonsin. Om inte ni tror mig så får ni helt enkelt baka själv. Det rekommenderar jag att ni gör, de blev jättegoda. Precis sådär sega och söta som de ska vara. Smakade i alla fall bättre än rellaboken. Ta inte det där bokstavligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela