kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Bästa dagen i mitt liv (hittills)

Publicerad 2015-05-31 20:51:53 i Allmänt,

Igår var det äntligen dags för studentdimissionen som man har gått och väntat på sedan man föddes. Ungefär. Har inte riktigt förstått att jag faktiskt är student ännu. Jag har svårt att hitta ord att beskriva dagen med, så kör på mitt favorit uttryck: Everything was awesome!
 
Känslan att få stå med sin efterlängtade mössa på huvudet är något man bara förstår när man har fått uppleva det. Det var dessutom så roligt att vara samlade hela årskursen en sista gång innan vi skiljs åt på skilda äventyr. Jag har haft så roligt med er, fått lära känna nya människor och mig själv, Tack för de här tre åren!
 
Här kommer nu en bildbomb från den fantastiska dagen. Dimissionen gick hur bra som helst. Efteråt fick vi massor av komplimanger för vårt sångframträdande och det var så skönt när vi nu har övat så pass länge. Kom dessutom hem med ett stipendie och en bokpremie! Tack än en gång alla som gjorde den här dagen så fantastisk!
 
Dagen efter såg bordet ut såhär:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela