kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Snart i en radio nära dig

Publicerad 2016-10-25 17:39:45 i Allmänt,

Jag förstår nog egentligen inte själv hur mycket mitt blogginlägg om demisexualitet har spridits. Jag är dessutom förvånad över att det har väckt så mycket diskussioner och reaktioner och att folk tycker att det är så nytt och intressant. Det ända jag ville med mitt inlägg var ju egentligen att sprida kunskap om demisexualitet och det fick jag ju verkligen göra. Och det är ju helt fantastiskt hur mycket uppmärksamhet lilla jag fick för det! Det om något visar väl att bloggare behövs.

Idag gjorde jag min första radiointervju någonsin. Jag var så himla nervös före, men när jag gick in på yle i Jakobstad så försvann all nervositet. Jag blev förväntansfull och taggad istället. Jag blev intervjuad av X3M och det kommer att sändas på Myteriet om några dagar. Vi talade kring begreppet demisexualitet, förhållanden och kommentarer jag har fått. Och jag insåg hur roligt det är att prata i radio. Så nu finns jag att höras i en radio nära dig inom kort. Ni kan ju hojta till när ni har hört det.

Kommentarer

Postat av: TIDSTJUVEN

Publicerad 2016-10-25 18:06:29

Superkul att det här ämnet fick så mycket uppmärksamhet. :D Heja dig!

Svar: Tack! jo det är riktigt roligt! :)
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela