kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Höstlov och self promotion

Publicerad 2016-10-15 16:36:14 i Allmänt,

Gissa vem som fick höstlov igår! I och för sig får man inte säga höstlov när man går på universitet, det heter faktiskt självstudievecka. Men det brukar vi ju alltid lyckas glömma bort. Jag firade i alla fall med lite sushi innan jag städade lägenheten och begav mig hemåt.

Eftersom jag ibland lägger upp mera vardagliga händelser på mina andra sociala medier tänkte jag nu tipsa om dem här. Min personliga favorit bland alla sociala medier är nog Instagram. Det är så lätt att dokumentera sin vardag där och man håller mycket lättare koll på alla sina vänner (och alla andra random kändisar man följer hehe). Annars har jag ju också en snapchat (heter casulinaa) så feel free att adda mig på både instagram (heter cajsaalexandra) och där. Ibland är jag den mest aktiva människan i världen och ibland försvinner jag under jordens yta, men det kan ju vara jul att hänga med på det också.

Snart sticker jag iväg på lite födelsedagsfirande, hoppas att ni har en bra helg och snart får höstlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela