kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Fuskar i världens mest idiotiska spel

Publicerad 2016-10-19 06:50:25 i Allmänt,

Onsdagen till ära finns nu en ny video upp på kanalen! Denna gång testar jag att spela dem väldigt IQ-befriade spelet Googlefeud och det går kanske inte jättebra. Men kul var det i alla fall!
 
Jag är medveten om att mina videoeditering skills inte är så utvecklade ännu, men jag hoppas att folk kan se mer på innehållet. Eftersom att jag tycker att det är ett så underhållande spel så ville jag göra denna video trots att jag inte vet hur man klipper in två filmer i en, och jag tyckte att det funkade ganska bra i alla fall. Jag är nöjd och det är vad som räknas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela