kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Födelsedagsfika

Publicerad 2016-10-12 20:58:00 i Allmänt,

Oj, då alla börjar bli så himla gamla. Själv fyller jag ju jämt i år och jag fasar verkligen för att inte kunna kalla mig tonåring längre. Inser ju hur fånigt det låter, men alla 20-åringar har ju alltid känts så.. ja, gamla. Men som tur är det någon månad dit ännu så jag ska väl vänja mig så småningom. En annan som når en milstolpe nu är min kusin som jag bjöd på födelsedagskaffe i eftermiddags. Hon fyller hela 18 år imorgon så det ska ju firas! Det firades självklart med cappuccino och chokladbiskví på favvokaféet Urban Life & Coffee. Fortfarande bästa kaffet i Jakobstad, och för två koffeinälskare så passade ett besök här perfekt. Även om det var tredje koppen idag för mig. Grattis Sofie, hoppas du får en bra födelsedag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela