kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

A Saturday Stroll

Publicerad 2016-10-01 19:06:38 i Allmänt,

Träffade upp Fanny och Lotta idag för att catcha upp och fota lite. Det blev kanske inte så seriösa bilder, men jag kommer i alla fall att kunna le när jag kollar tillbaka i mitt arkiv senare i år. Det här med att kasta löv på bild kanske ser lätt ut på pinterest men jag kan tala om att det är lite svårare i verkligheten. Roligt hade vi i alla fall när vi promenerade runt i stan, larvade oss på bild och pratade om allt och inget. Dessutom hann vi med en kopp kaffe så min lördag är nu komplett. Och mer kaffe lär jag få nästa vecka när fanny kommer till Jeppis! Så jag har något att se fram emot kommande vecka.
 

Kommentarer

Postat av: AnnsoH

Publicerad 2016-10-01 19:13:22

Jätte fina bilder!! :D

Svar: Tack! :)
Cajsa Sundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela