kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Saturday

Publicerad 2016-01-30 22:15:13 i Allmänt,

Idag hörni fick jag finbesök. Ni kanske har märkt att jag säger så om alla mina vänner som hälsar på, men det är väl finbesök om det är fina människor som kommer på besök? I alla fall, jag fick besök av Nette. Det var väl ungefär sådär femton år sedan vi såg varandra sist, eller några veckor. Himla skönt att få hit sågon som har exakt samma humor som jag. Vi kan egentligen skratta åt ingenting i flera minuter. Så vi har åkt runt lite i Jeppis, ätit på mr. Banks pizzeria och sett på skräckfilm, lyckats få in två extremt stora hyllor i hennes Nissan Micra och fjollat på som vanligt. Allt man behöver för en awesome lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela