kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Åland Pride, here I come

Publicerad 2016-08-18 22:43:11 i Vardagsäventyr,

Här var det minsann tyst. Men i mitt försvar kan jag säga att jag inte har gjort... Någonting.. I alla fall inte någonting som skulle vara kul bloggläsning så då kan det lika bra vara.

Men nu förstår ni händer det grejer! Om bara några timmar åker jag iväg på Åland Pride! Så då ska ni minsann få lite blogginlägg. Nu ska jag bara försöka få nån timmes sömn innan det bär av mot Åbo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela