kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Lyxigare lunch

Publicerad 2016-04-26 22:23:30 i Allmänt,

Ni vet när man är studerande och liksom borde äta makaroner varje dag eftersom att man borde spara pengar och sånt? Om ni känner igen den känslan så vet ni också att vissa dagar orkar man bara inte alls med makarontänk utan slår på stort och går ut och äter lunch. Idag var en sådan dag. Vi fick sluta mycket tidigare än förväntat så det passade vi på att fira med lunch på Friends and Burgers. Så att jag eftersom har ätit en riktig måltid i veckan så tycker jag liksom inte att jag ska behöva göra det igen. Missförstå mig inte, jag älskar mat. Det är bara så himla jobbigt att komma på något att äta hela tiden. tur att det finns ett subway i Jeppis också...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela