kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Midsommar

Publicerad 2015-06-22 13:06:14 i Allmänt,

Jag har haft en superskön midsommar i Tottesund tilsammans med Lotta. Min faster var så snäll och lånade ut sin sommarstuga åt oss. I brist på egen villa liksom. Vi har haft det supermysigt i det fina sommarvädret. Kan dock meddela att vattnet är himla kallt. Vi tänkte att nu ska vi vara duktiga och ta årets första (andra för Lotta) dopp. Det var inte världens bästa idé. Men vi lever än. Och i luften var det ju mycket varmare så vi kan inte klaga. Förutom på myggorna, dom kan gå och dö allihopa. 
 
Tack Nina och Thomas för lånet av ert fina hus!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela