kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

I´m the best sister ever

Publicerad 2015-07-29 17:26:26 i Allmänt,

Fick smått panik igår när jag kom på att det är min lillebrors födelsedag idag och jag hade glömt bort att köpa någon present. Så efter yogan idag blev det att fara i ilfart till citymarket och hitta något. Fick världens bästa idé (om jag får säga det själv). Så när jag kom hem så satte jag min plan i verket. Jag hade köpt mountain dew, doritos (hans favoriter) och Hobbit trilogin. Jag gömde allt skilt med små lappar så han skulle få gå på en liten skattjakt. Var det fem eller femton han fyllde? 
 
Dessutom så härmade jag slenderman-stilen på lapparna för jag vet hur nördig han är (alltså lika nördig som mig). Jag tror att min skattjakt uppskattades. Doritosen är i alla fall uppätna. Allt för att underlätta hans spelande. 
Grattis bästa bror!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela