kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Paus såhär i julstressen...

Publicerad 2015-12-29 21:23:47 i Allmänt,

Eller ja, julstress har jag nog knappt upplevt alls. Jag fick ju faktiskt jullov redan fjärde december. Sedan råkade jag liksom gå i ide vilket har synts ganska bra här i cyberspace. Om ni undrar vad jag har gjort så kan jag svara väldigt kort. Jag har inte gjort någonting. Eller ja med undantag för lite loppisbesök, kaffedrickande och seriekollande då. Det var helt enkelt dags för en hederlig gammal bloggpaus. Men för att jag nu ska lyckas ta tag i mitt liv igen och faktiskt göra något vettigt så tänkte jag att jag börjar här på bloggen. Så nu drar jag igång igen för fullt med lite (eller väldigt) försenade luciabilder från då vi var och såg på Brages lucia. Dessutom har ni min recension av Star Wars och julbilder att se fram emot inom kort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela