kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Lokalproducerat pjas

Publicerad 2014-09-29 19:23:47 i

Efter min sånglektion kom pappa efter mig. Han hade varit efter KAJs nya skiva till anttila så vi körde runt med feelislåtar på högsta volym. Vi passade också på att fara och övningsköra liiite till söderfjärden. Vi tänkte att det kanske inte finns så många människor att krocka med där. Så nu kan jag få igång bilen, lägga i ettan och köra iväg. Ganska stolt faktiskt.
Efter att ha lyssnat på KAJs nya skiva är humöret på topp. Man undrar var de får allt ifrån. Favoriten är nog Bodil tvistar med benprotes. Skivan lär gå på repeat i några veckor nu...


Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela