kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Tjohooo

Publicerad 2014-10-30 20:15:57 i

Alltså det är så skönt att få fara hem tidigt fast man tror att man ska bli i skolan hela kvällen! Vi filmade till julfest och det gick så snabbt och smidigt att jag var hemma redan kl. 4. Bästa kvällen på hela veckan! Fick ta det lugnt och hann till och med se nåt avsnitt av modern family. Plus att jag flrsökte mig på att träna. Nu är jag så slut att jag inte kan röra mig. Körde kanske på lite för hårt...
Man märker ändå att koncentrationen börjar minska ju längre skolåret håller på. Tex på rella satt vi och vek origami istället för att läsa om Muhammed. Vi får försöka bättra oss till imorgon. Kan bli svårt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela