kalascajsa.blogg.se

Välkommen till en tjugoettårig finländares lilla blogg! Studerar till barnträdgårdslärare, ser för mycket på film och äter för mycket popcorn för mitt eget bästa. Har ett litet behov av att berätta mina allmänt vanliga vardagsäventyr åt världen och hoppas att någon vill läsa.

Mellandags-update

Publicerad 2014-12-31 18:30:58 i

Mellandagarna har gått så himla fort! Jag har hunnit med massor men jag funderar ännu vart de tog vägen. Jag och min kusin har haft filmmys och så har vi + släkt shoppat ihjäl oss. Har dessutom shoppat ihjäl mig lite till tillsammans med lotta. Vi skulle bara på lite loppisar men hamnade på stan och kom hem med väldigt konstiga saker i handväskorna. Däribland chips, champagne och tiramisu.
Igår var bästa kvällen på länge! Världens bästa Fanny fyllde år och firades. Vi började med att far på hennes kalas för släkt och vänner för att sedan fara med hela hennes syskonskara på ollis. Vi var först in i ett helt tomt ollis. Vi hade en jättekul kväll trots ett ganska tomt dansgolv.
Ikväll är det dessutom nyårsafton.  En överskattad kväll om ni frågar mig. Jag förstår helt enkelt inte grejen med nyår. Men lite firande ska man väl få in i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Sundqvist

Jag är tjugo år, bor i Finland men pratar svenska. Funderar över de konstigaste sakerna mest hela tiden och gör lite videos på Youtube emellanåt. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela